Twilightlåtarna

Heejsan alla twilightfans till min twilight blogg x'd , ♥
Här är några av mina absolut favoritlåtar :)


I filmen spelas dessa låtar:

  • Supermassive Black Hole - Muse
  • Decode - Paramore
    Full Moon - The Black Ghosts
  • Leave Out All The Rest - Linkin Park
  • Mute Math - Spotlight
  • Going All The Way (Into The Twilight) - Perry Farrell
  • Tremble For My Beloved - Collective Soul
  • Eyes on Fire - Blue Foundation
  • Never Think - Robert Pattinson
  • Flightless bird, American Mouth - Iron & Wine
  • Let me sign - Robert Pattinson
  • Bella's Lullaby - Carter Burwell
  • 15 step - Radiohead
  • I caught myself - Paramore
  • Phascination Phase - Carter Burwell
  • Claire de lune - Debussy

 





Kommentarer
Postat av: Catharina

Jag gillar Bellas lullaby bäst :DD den är jätte bra jag brukar gråta när ja hör den hahah jga är lite töntig ja vet hahha ;) <33

2010-01-16 @ 14:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0